Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΗΘΟΠΟΙΩΝ - NekGreekCinema





Quattro chitarre - Έρρικα & Μαργαρίτα Μπρόγερ 
Από την ταινία: Αν έχεις τύχη 1964

Αλητάκι μπατιράκι - Αλίκη Βουγιουκλάκη & Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Η αρχόντισα κι ο αλήτης 1968

Αποχαιρετισμός - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Διπλοπεννιές 1966

Ασ' το να φυσάει τ' αγέρι - Λίλιαν Μηνιάτη
Από την ταινία: Υιέ μου... υιέ μου... 1965

Άσ' το το χεράκι σου - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Το δόλωμα 1964

Άστη ζωή σου το δρόμο να πάρει - Ρένα Βλαχοπούλου  
Από την ταινία: Μια Ελληνίδα στο χαρέμι 1971

Αυτό το μάμπο το μπραζιλέιρο - Σπεράντζα Βρανά  
Από την ταινία: Η ωραία των Αθηνών 1954

Βαθιά γαλάζια κύματα - Έρρικα & Μαργαρίτα Μπρόγερ 
Από την ταινία: Το πρόσωπο της ημέρας  1965

Γελά γαλάζιος ουρανός - Ρένα Βλαχοπούλου  
Από την ταινία: Κορίτσια για φίλημα  1965

Γλυκιά ζωή - Ρένα Βλαχοπούλου  
Από την ταινία: Κάτι να καίη 1964

Γλυκιά ζωή πικρή ζωή - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Δημήτρη μου Δημήτρη μου 1967

Γράφω στον ουρανό - Ντούζος, Χομπίτη, Παράβας, Τσάρου 
Από την ταινία:  Κόσμος και κοσμάκης 1964

Γύρνα με στα περασμένα - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Μοντέρνα Σταχτοπούτα 1965

Δυο αδερφάκια είμαστε - Ρένα Βλαχοπούλου & Ντίνος Ηλιόπουλος 
Από την ταινία:  Μερικοί το προτιμούν κρύο 1962

Δως μου πίσω το παιδί μου - Κώστας Βουτσάς  
Από την ταινία: Το πιο λαμπρό μπουζούκι 1968

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω - Βασίλης Αυλωνίτης & Μίμης Φωτόπουλος  
Από την ταινία: Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο 1955

Είμαι ένα φτωχό σπουργίτι - Νίκος Ρίζος  
Από την ταινία: Ο νάνος και οι επτά Χιονάτες 1970

Είναι το στρώμα μου μονό - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Η κόρη μου η σοσιαλίστρια 1966

Ένα τόσο δα κλαρίνο - Ντίνος Ηλιόπουλος
Από την ταινία: Τρεις κούκλες κι εγώ! 1960

Ένας πλάι στον άλλο - Χάρης Παναγιώτου
Από την ταινία: Μπετόβεν και Μπουζούκι 1965

Ένας χαρούμενος αλήτης - Νίκος Βασταρδής  
Από την ταινία: Έλα στο θείο 1950

Επτά παλληκαράκια  
Από την ταινία: Η Χιονάτη και τα 7 γεροντοπαλλήκαρα 1960 

Έχω δικαίωμα κι εγώ - Ρένα Βλαχοπούλου
Από την ταινία: Μια τρελλή τρελλή σαραντάρα 1970

Έχω ένα μυστικό - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Το ξύλο βγήκε απ΄το παράδεισο 1959

Η αγάπη θέλει δύο - Αλίκη Βουγιουκλάκη & Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Η αρχόντισα κι ο αλήτης 1968

Η βαλίτσα - Σπεράντζα Βρανά  
Από την ταινία: Η ωραία των Αθηνών 1954

Η κουζίνα τύραννος και μεσσαλίνα - Κώστας Βουτσάς  
Από την ταινία: Αγάπησα μια πολυθρόνα 1971

Η Κυριακή - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Η κόρη μου η σοσιαλίστρια 1966

Θα σου δώσω πασαπόρτι - Μίμης Φωτόπουλος & Μάρθα Βούρτση 
Από την ταινία: Τα κίτρινα γάντια 1960

Θάλασσα πλατιά - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Μανταλένα 1960

Θέλω τα ώπα μου - Άννα Φόνσου  
Από την ταινία: Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι 1966

Κατερίνα - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Το πιο λαμπρό αστέρι 1967

Κέρκυρα Κέρκυρα - Ρένα Βλαχοπούλου  
Από την ταινία: Η κόμησσα της Κέρκυρας 1972

Κοντά σου Ελλάδα μου - Ρένα Βλαχοπούλου  
Από την ταινία: Κορίτσια για φίλημα 1965

Μάμπο... - Έρρικα & Μαργαρίτα Μπρόγιερ
Από την ταινία: Ο φίλος μου ο Λευτεράκης 1963

Μαργαρίτα Μαργαρώ - Τζένη Καρέζη & Γιάννης Φέρτης  
Από την ταινία: Ποια είναι η Μαργαρίτα 1961

Μάτια βουρκωμένα - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Διπλοπεννιές 1966

Μένουμε πάντα παιδιά - Βουτσάς, Βογιατζης, Καραγιάννη, Προκοπίου, Λιάσκου  
Από την ταινία: Ραντεβού στον αέρα 1966

Μες σ' αυτή τη βάρκα - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Μανταλένα 1960

Να ζη κανείς ή να μη ζη; - Λίλιαν Μηνιάτη  
Από την ταινία: Να ζη κανείς ή να μη ζη; 1966

Να 'ρθείς μαζί με τα παλιά - Μάρω Κοντού
Από την ταινία: Καπετάν φάντης μπαστούνι  1968

Ξημερώνει - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Η Λίζα και η άλλη 1961

Ο αμαξάς - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία:  Χτυποκάρδια στο θρανίο 1963

Ο άντρας που θα παντρευτώ - Μάρθα Καραγιάννη 
Από την ταινία:  Γοργόνες και μάγκες 1968

Ο γαϊδαράκος - Αλίκη Βουγιουκλάκη   
Από την ταινία:  Η Αλίκη στο Ναυτικό 1961

Ο γλάρος - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Η Αλίκη στο Ναυτικό 1961

Ο κυρ γάιδαρος - Γεωργία Βασιλειάδου  
Από την ταινία:  Ο θησαυρός του μακαρίτη 1959

Ο Πειραιώτης - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία:  Η αγάπη μας 1968

Όταν κλαίει ένας άντρας - Δημήτρης Παπαμιχαήλ 
Από την ταινία: Το λεβεντόπαιδο 1969

Περιφρόνα με γλυκειά μου - Νίκος Ξανθόπουλος  
Από την ταινία: Περιφρόνα με γλυκειά μου 1965

Πέταξε ένα πουλί - Ελένη Ανουσάκη 
Από την ταινία: Μικροί και μεγάλοι εν δράσει... 1963

Πού πας χωρίς αγάπη - Λάμπρος Κωνσταντάρας & Μάρω Κοντού  
Από την ταινία:  Ο τζαναμπέτης 1969

Ρίκο, Ρίκο, Ρίκοκο (Τ' αγόρι μου) - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία:  Η μουσίτσα 1959

Σαν ξημερώνει Κυριακή - Ρένα Βλαχοπούλου & Ντίνος Ηλιόπουλος 
Από την ταινία:  Μερικοί το προτιμούν κρύο 1962

Σήκω χόρεψε συρτάκι - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία:  Η κόρη μου η σοσιαλίστρια 1966

Σπουργιτάκι μου - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία:  Το κλωτσοσκούφι 1960

Στο ρυθμό του τουίστ - Κώστας Βουτσάς  
Από την ταινία:  Κάτι να καίει 1964

Στου Όθωνα τα χρόνια - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Διπλοπεννιές 1966

Τι το 'θελες αλήτη μου - Άννα Φόνσου  
Από την ταινία: Νυμφίος ανύμφευτος 1967

Το αγόρι π' αγαπώ - Άννα Φόνσου
Από την ταινία:  Αυτό το κάτι άλλο 1963

Το περιστέρι - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία:  Η κόρη μου η σοσιαλίστρια 1966

Το τιμόνι - Αλίκη Βουγιουκλάκη
Από την ταινία:  Η σωφερίνα 1964

Το χαμόγελο - Δημήτρης Παπαμιχαήλ 
Από την ταινία:  Η κόρη μου η σοσιαλίστρια 1966

Το χρυσόψαρο - Τζένη Καρέζη & Ντίνος Ηλιόπουλος  
Από την ταινία:  Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος 1960

Του αγοριού απέναντι - Μαίρη Χρονοπούλου  
Από την ταινία:  Μια κυρία στα μπουζούκια 1968

Του βαρκάρη ο γιος - Δημήτρης Παπαμιχαήλ  
Από την ταινία: Το λεβεντόπαιδο 1969

Τράβα μπρος - Αλίκη Βουγιουκλάκη
Από την ταινία: Η Αλίκη στο Ναυτικό 1961

Τρελάρες όλοι γίναμε - Λάμπρος Κωνσταντάρας 
Από την ταινία: Ο τρελλός τάχει 400 1968

Τσάμπασιν - Νίκος Ξανθόπουλος  
Από την ταινία: Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου 1969

Υπάρχει κάπου ένα παιδί - Μαίρη Χρονοπούλου 
Από την ταινία: Όταν η πόλις πεθαίνη 1969

Υπομονή - Αλίκη Βουγιουκλάκη  
Από την ταινία: Μοντέρνα Σταχτοπούτα 1965

Χάλυ Γκάλυ - Αλίκη Βουγιουκλάκη
Από την ταινία:  Η σωφερίνα 1964

Χτυποκάρδια - Αλίκη Βουγιουκλάκη 
Από την ταινία:  Χτυποκάρδια στο θρανίο 1963

Φιρί - φιρί το πάς - Σούλη Σαμπάχ 
Από την ταινία:  Η καφετζού 1956







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου